کد خبر: ۲۳۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
شما می توانید برای دریافت هرگونه اطلاعات خرید آنلاین از ترکیه می توانید با ما در ارتباط باشید.

ازآنجایی‌که بازار ترکیه سرشار از محصولاتی متنوع از برندهای معتبر است، امروزه برای ایرانی‌ها خرید از ترکیه یک گزینه جذاب و ایده‌آل محسوب می‌شود. در ادامه ضمن بررسی مزایا و چگونگی خرید از ترکیه، به معرفی بهترین آنلاین شاپ ترکیه برای خرید از ایران می‌پردازیم.

باتوجه‌به شرایط اقتصادی و تحریمی حاکم بر بازار ایران، ایرانی‌ها حالا بیش از هر زمان دیگری، دلایلی برای خرید محصولات موردنیاز خود از ترکیه دارند؛ اما بهترین شاپ آنلاین ترکیه، برای خرید مستقیم از ترکیه به ایران کدام است و چگونه باید از داخل ایران از ترکیه خرید کرد؟

خرید مستقیم از آنلاین شاپ کالاپایتخت {ارسال در 20 روز به ایران}

آیا آنلاین شاپ ترکیه محصولات را در مدت کوتاه به دستم می‌رساند؟

خرید از آنلاین شاپ ترکیه ایده خوبی است و باعث می‌شود که افراد به‌راحتی به محصولات خارجی از برند مورد علاقه‌ی خود دسترسی داشته باشند. اما مسئله‌ای که در این میان وجود دارد این است که افراد تمایل دارند، به‌سرعت محصولاتی که سفارش داده‌اند را تحویل بگیرند. به‌طور مثال، اگر شما تصمیم بگیرید که محصولات زمستانی خود را در اوایل آذر ماه سفارش دهید و مدت زیادی طول بکشد تا این محصولات برای شما ارسال شود، عملاً خرید بی‌فایده است.

با توجه به این موارد، این سؤال و دغدغه وجود دارد که آیا کالاهای خریداری شده از شاپ آنلاین کالا پایتخت به‌سرعت به دستمان می‌رسند؟ کالا پایتخت تلاش کرده است که زمان ارسال را به‌مدت کوتاهی کاهش دهد تا خریداران بتوانند به‌راحتی محصولات خود را سفارش دهند. معمولاً محصولاتی که از طریق این سایت ارسال می‌شوند، بین 10 تا 15 روز ارسال می‌شوند. البته در‌صورتی‌که محصولات سفارشی کفش باشد، این زمان به 15 تا 25 روز می‌رسد. در اینجا باید به این مسئله اشاره کنیم که با توجه به این مسئله که این محصولات از ترکیه ارسال می‌شوند، امکان باز عودت کالا وجود ندارد، اما کارشناسان این سایت قبل از تحویل تمامی محصولات را به‌دقت بررسی می‌کنند.

نحوه ارسال به تهران و شهرستان‌ها

پس‌از‌آنکه کالاهای سفارشی شما از  آنلاین شاپ کالا پایتخت به ایران رسیدند، آدرس‌هایی که توسط مشتریان ثبت‌ شده‌اند، بررسی می‌شوند. سفارش‌هایی که مربوط به تهران هستند، با پیک ارسال می‌شوند و سفارش‌های مربوط به سایر شهرستان‌ها، از طریق پست ارسال می‌شود. در سفارشات پستی، شماره مشتری ثبت می‌گردد و کد رهگیری برای او پیامک می‌شود. مشتریان می‌توانند در تمام مدت زمان خرید تا تحویل، پروسه دریافت کالا را پیگیری کنند.

پوشش خرید از انواع برندهای معتبر بازار ترکیه

قطعاً می‌دانید که تقریباً تمامی برندهای مطرح جهان در کشور ترکیه، دارای نمایندگی‌های فعال فروش هستند. به‌لطف فعالیت دقیق و گسترده شاپ آنلاین کالا پایتخت، قابلیت خرید کالاهای متنوعی را از برندهای معتبر زیر خواهید داشت:

  • برندهای پوشاک ترکیه: امکان خرید از شاپ آنلاین ترکیه برای مارک‌های معروفی نظیر: penti، تیفانی & تومیتو، لاکوست، levi’s، suwen، MANGO، دیفکتو، mavi، برشکا، LC WAIKIKI و ده‌ها برند دیگر برای کاربران ایرانی فراهم خواهد بود. مارک‌های نام‌برده از اعتبار جهانی ویژه‌ای در زمینه طراحی و تولید طیف گسترده‌ای از البسه و کفش مردانه، زنانه و بچه‌گانه برخوردار هستند.
  • انواع برندهای تخصصی تولید پوشاک برای نوزادان و کودکان: در این زمینه، آنلاین شاپ ترکیه به پوشش خریدهای اینترنتی کاربران ایرانی از انواع برندهای معتبری همچون: چیکو، ebebek، DENO KIDS و پانکو اقدام نموده است.
  • مولتی برندها: قطعاً در این بخش، نام آمازون بیشتر از هر فروشگاه دیگری در جهان خواهد درخشید. البته به‌غیر از فروشگاه بزرگ اینترنتی آمازون، با خرید از شاپ آنلاین ترکیه می‌توانید به کالاهای فروشگاه‌های معتبر دیگری نظیر: هپسی بورادا، TRENDYOL، بوینر، بیمن و... نیز دسترسی داشته باشید.
  • برندهای ورزشی ترکیه: با توجه به وجود برندهای محبوبی نظیر: پوما، نایک، آدیداس، این استریت، REEBOK، hummel و... در این بخش، قطعاَ موضوع خرید اینترنتی از ترکیه (کفش و البسه ورزشی)، می‌تواند جذابیت دوچندانی را برای‌تان ایجاد نماید.

لازم به‌ذکر است که با خرید از شاپ آنلاین ترکیه مجموعه کالا پایتخت، به انواع برندهای معتبر دیگری نیز که در زمینه تولید لوازم بهداشتی و زیبایی و کالاهای مربوط به خانه، آشپزخانه و دکوراسیون منزل فعالیت عظیم و ویژه‌ای دارند، دسترسی خواهید داشت. با هماهنگی با مشاوران مجموعه کالا پایتخت، مسلماً تجربه لذت‌بخشی از خرید مستقیم از ترکیه به ایران در ذهن‌تان نقش خواهد بست؛ به‌خصوص آن‌که این مجموعه همواره سعی در ارسال هرچه سریع‌تر کالاهای خریداری‌شده به نشانی کاربران ایرانی دارد.

 

آنلاین شاپ کالا پایتخت

سخن پایانی

همان‌طور که در طول این مطلب گفتیم، امروزه خرید از ترکیه به دلایل زیادی جذاب است و حتی معقول‌تر از خرید از داخل کشور محسوب می‌شود. ازآنجایی‌که نمی‌توان هربار و برای تهیه هریک از اقلام موردنیاز به ترکیه سفر کرد، امروزه شرکت‌های زیادی در حوزه خرید مستقیم از ترکیه به ایران فعالیت دارند و امکان خرید از برترین شاپ آنلاین ترکیه را فراهم کرده‌اند.

سایت و فروشگاه آنلاین کالا پایتخت در زمینه خرید از برترین شاپ آنلاین ترکیه، یکی از معتبرترین و بهترین سایت‌های ایرانی برای خرید از ترکیه با کمترین نرخ لیر محسوب می‌شود. این سایت ضمن فراهم‌کردن دسترسی کاربران ایرانی به طیف وسیعی از برندهای معتبر ترکی و بین‌المللی، در کمترین زمان و با بهترین نرخ، سفارش‌های کاربران ایرانی را خریداری و ارسال می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار